Klachten

A+ SZH staat voor kwaliteit in de zorg. Wij streven ernaar om zorg te leveren die u tevreden stelt. Dagelijks doen we onze uiterste best om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Zelfreflectie is bij A+ SZH eerder wet dan regel.

 

Het kan toch voorkomen dat u als cliënt niet tevreden bent over de geleverde zorg en een klacht c.q. verbeterpunt wilt indienen. Dit kunt u kenbaar maken aan uw EVV’er (Eerst Verantwoordelijke Verzorgende/Verpleegkundige), telefonisch (079-23 40 111), per mail naar meldpuntklachten@aplus-szh.nl of via het contactformulier op onze website.

 

Onze uitgangspunten:

  • Transparantie
  • Oplossingsgericht
  • Duidelijkheid
  • Luisterend oor

 

A+ SZH is ook lid van ZorgThuisNL (Brancheorganisatie) en daardoor aangesloten bij Quasir;  Expertisecentrum in klachten, calamiteiten en geschillen in de sector Zorg en Welzijn. Hierdoor beschikken wij over een klachtenfunctionaris. Dit is mevrouw L. de Boon en zij is rechtstreeks bereikbaar op telefoonnummer 06-48445538.

 

Wij zien klachten als belangrijk signaal en een potentiële verbeterpunt in onze dienstverlening. A+ SZH werkt transparant en staat altijd open voor feedback.

Specialistische zorg

Wondzorg

Palliatieve zorg

Verpleging