Administratief Medewerker (32 uur p.w.)
Functieomschrijving
Als administratief medewerker neem je actief deel aan organisatorische en administratieve zaken. Je bent een centraal aanspreekpunt in de organisatie en fungeert als verlengstuk van het bestuur naar het personeel toe.
Je voert telefonische gesprekken, onderhoud instellingsrelaties en je bent verantwoordelijk voor de documentatie en archivering van het verpleegkundig proces op kantoor. Daarnaast begeleidt je leerlingen en stagiaires en verzorg je de roosters en planningen.
Je maakt deel uit van een jonge, eigentijdse onderneming die volop in beweging is en kansen biedt om je eigen ideeën uit te dragen en in de praktijk te brengen. We bieden een marktconform salaris met primaire arbeidsvoorwaarden.
Werken bij A+ SZH biedt uitdaging, op veel vlakken in de thuiszorg, waar geen dag hetzelfde is. Ben jij die betrouwbare, accurate en proactieve administratief medewerker die ons team komt versterken?
Vul dan het sollicitatieformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.